Při propagaci lokální kulturní akce doporučujeme vybrat malé a finančně nenáročné outdoorové formáty v přiměřeném období před konáním akce. Ze zkušenosti víme, že velmi dobře fungují právě na lokální akce. Pokud to rozpočet dovolí, ideální je kombinace s online propagací.
Pro kampaň, která má za cíl zviditelnit Vaši prodejnu, doporučujeme kombinaci obecného zásahu v dojezdové vzdálenosti od prodejny a zásah cílové skupiny dle zájmu o prodávané zboží. Pro zásah na nejpravděpodobnějších příjezdových cestách jsou pak v Praze ideální rámečky v metru, venku ve městě pak outdoor vhodně doplní CLV plochy. Lidi dle zájmu o prodávané zboží dobře zasáhneme pak především v programatické reklamě.
Uvedení produktu nebo značky na trh si zaslouží pěkné formáty – dostatečně velké jsou CLV plochy na zastávkách. Umístit je můžeme do vybraných měst či krajů. Outdoorovou propagaci doporučujeme podpořit i celorepublikovým online – zde jsme vybrali programatickou reklamu a sociální sítě. Přidali jsme i printovou inzerci ve vybraných klíčových krajích.