Letáčky umístěné nad okny v tramvajích, autobusech i trolejbusech jsou vyhledávané především pro svoji cenovou dostupnost. Nejobvyklejším formátem je A3 – na šířku. Prodávají se po takzvaných sítích – jedna síť obsahuje 50 kusů letáků.
Tiskové materiály
Dodání nejpozději 7 dní před začátkem kampaně
Grafické podklady
Dodání nejpozději 14 dní před začátkem kampaně
Formát: A3
Doba trvání: 1 měsíc
Možné geo. cílení: Praha, krajská města, regiony, celá ČR
Možnosti zahájení: pouze 1. nebo 16. den v měsíci
Je možné si vybrat konkrétní linku tramvaje, ve které chci reklamu mít?
Není to možné, protože tramvaj většinou nejezdí celý měsíc pouze 1 stejnou trasu, ale její trasy (a tedy i čísla linky) se v různých dnech mění. Většinou je ale možné vybrat si vozovnu, ze které bude tramvaj vyjíždět, a tím tedy alespoň částečně ovlivnit její zásah v rámci města.
CENA: 7 000 - 10 000 Kč
(za
50 ks, tisk bude v případě zájmu kalkulován zvlášť )